RMF FM zwiększa przewagę nad Radiem ZET, najgorszy w historii wynik'Radia Maryja'
RMF FM jest liderem rynku radiowego, deklasując konkurencję -wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. Udział w rynku RMF FMosiągnął poziom 25,5% - na przeciwnym biegunie "Radio Maryja",które jeszcze nigdy nie miało tak słabego wyniku.
RMF FM było najczęściej wybieraną stacją przezmieszkańców naszego kraju w okresie maj-lipiec 2009 r. - pokazujenajnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward BrownCompany*. Udział w rynku RMF FM wyniósł 25,5 proc., cooznacza, że w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego rokustacja zyskała 1,8 punktu proc.
Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET, którestraciło 1,2 punktu proc. - udział spadł do 16,6 proc. Nanajniższym miejscu podium uplasował się Program 1 PolskiegoRadia z wynikiem na poziomie 11,6 proc. (spadek o 1,2punktu proc.)
Czwarte miejsce przypadło dla Trójki PolskiegoRadia, która w ciągu roku zwiększyła swój udział w rynkuradiowym o 0,4 punktu proc. do 6,3 proc.
Udziałw czasie słuchania % | Maj-lipiec2009 | Maj-lipiec2008 | Maj-lipiec2007 |
RMF FM | 25,5% | 23,7% | 22,3% |
Radio ZET | 16,6% | 17,8% | 19,7% |
Jedynka - Program 1Polskiego Radia | 11,6% | 12,8% | 13,3% |
Trójka - Program 3Polskiego Radia | 6,3% | 5,9% | 6,0% |
Radio Maryja | 1,6% | 1,7% | 2,1% |
TOK FM [1] | 1,1% | 1,0% | 0,8% |
ESKA Rock | 0,9% | 0,5% | -% |
Dwójka - Program 2Polskiego Radia | 0,7% | 0,5% | 0,6% |
Chilli ZET | 0,4% | 0,0% | - |
Bis PolskieRadio | 0,2% | 0,2% | 0,4% |
Warto podkreślić, że fala za maj-lipiec 2009 r.to pierwsza w której wszystkie miesiące zawierają dane z wywiadamikomórkowymi (do tej pory dominowały wywiady przeprowadzane zapomocą telefonu stacjonarnego).
Udział w czasie słuchania % | Kwiecień -czerwiec 2009 | maj - lipiec2009 |
RMF FM | 26,7% | 25,5% |
RadioZet | 16,0% | 16,6% |
Jedynka | 11,5% | 11,6% |
Trójka | 6,4% | 6,3% |
RadioMaryja | 1,9% | 1,6% |
TOK FM | 1,0% | 1,1% |
ESKARock | 1,0% | 0,9% |
Dwójka | 0,7% | 0,7% |
ChilliZET | 0,4% | 0,4% |
Polskie RadioEuro / Bis | 0,2% | 0,2% |
*sieci ogólnopolskie i ponadregionalne
Dołącz do dyskusji: RMF FM zwiększa przewagę nad Radiem ZET, najgorszy w historii wynik'Radia Maryja'