RMF Maxxx: Gramy na Maxxxa
W internecie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa radiaRMF Maxxx. Akcja promuje nowe hasło rozgłośni "Gramy na Maxxxa".
Layouty wykorzystywane w ruszającej właśnie wizerunkowejkampanii reklamowej radia RMF Maxxx w zabawny sposób pokazująróżnice między nutą i afro na maxxxa a tymi, które takie nie są.Akcja przebiega pod hasłem "Gramy na Maxxxa", które jest nowymsloganem przewodnim rozgłośni.
Działania reklamowe są prowadzone w internecie (Onet, WP, O2,Interia) i na outdoorze (siatki wielkoformatowe, środkikomunikacji, nośniki typu jetbike oraz centra handlowe m.in. w:Warszawie, Trójmieście, Szczecinie i Opolu).
Kreację kampanii - zaplanowanej do końca czerwca - przygotowałaagencja reklamowa Wallstreet, natomiast zakupem mediów zajął siędział mediów Grupy RMF.
Dołącz do dyskusji: RMF Maxxx: Gramy na Maxxxa