RMF powiększa przewagę nad Radiem Zet
W II kwartale 2006 roku największy spadek udziału w rynku zanotowało Radio Zet. Spory wzrost "Jedynki" i "Trójki".
W II kwartale 2006 roku najchętniej słuchaną stacją radiową w Polsce było w dalszym ciągu radio RMF FM, na drugim miejscu uplasowało się Radio Zet a na trzecim PR 1 - wynika z najnowszych danych badania Radio Track SMG/KRC.
W stosunku do analogicznego okresu 2005 roku radio RMF FM zyskało 0,1 proc. a Radio Zet zmniejszyło swój udział w rynku o 1,56 proc. Obecnie różnica między największymi nadawcami wynosi już 4,5 proc.
Powody do zadowolenia może mieć kierownictwo Polskiego Radia - PR 1 zwiększyło swój udział w rynku o 0,69 proc., "Trójka" o 0,49 proc. a Biska o 0,20 proc.
Słuchalność stacji radiowych | ||||
Luty- kwiecień 2006 | Marzec - maj 2006 | Kwiecień - czerwiec 2006 | kwiecień - czerwiec 2005 | |
Stacje ogólnopolskie | ||||
Radio RMF FM | 21,60% | 21,80% | 22,50% | 22,41% |
Radio Zet | 19,00% | 18,50% | 18,00% | 19,56% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 14,30% | 14,20% | 14,10% | 13,41% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 6,20% | 6,30% | 6,30% | 5,81% |
Radio Maryja | 2,40% | 2,30% | 2,00% | 2,34% |
Bis Polskie Radio | 0,80% | 0,70% | 0,60% | 0,31% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,80% | 0,70% | 0,60% | 0,67% |
Stacje ponadregionalne | ||||
Radiostacja | 0,60% | 0,60% | 0,80% | 0,80% |
Radio Wawa | 0,80% | 0,80% | 0,70% | 1,17% |
Radio TOK FM | 0,80% | 0,80% | 0,70% | 0,38% |
Grupy radiowe | ||||
Grupa TIME [43] | 7,90% | 8,10% | 8,20% | 7,0% |
Audytorium 17 [17] | 5,00% | 5,20% | 5,30% | 5,5% |
Grupa AGORA [28] | 4,60% | 4,80% | 4,60% | 4,5% |
Grupa AD.POINT [12] | 1,60% | 1,70% | 1,80% | 1,7% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, próba odpowiednio (dla II kwartał 2006): 22 976, 22 958, 22 955 |
Dołącz do dyskusji: RMF powiększa przewagę nad Radiem Zet