SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF powiększa przewagę nad Radiem Zet

W II kwartale 2006 roku największy spadek udziału w rynku zanotowało Radio Zet. Spory wzrost "Jedynki" i "Trójki".

W II kwartale 2006 roku najchętniej słuchaną stacją radiową w Polsce było w dalszym ciągu radio RMF FM, na drugim miejscu uplasowało się Radio Zet a na trzecim PR 1 - wynika  z najnowszych danych badania Radio Track SMG/KRC.

W stosunku do analogicznego okresu 2005 roku radio RMF FM zyskało 0,1 proc. a Radio Zet zmniejszyło swój udział w rynku o 1,56 proc. Obecnie różnica między największymi nadawcami wynosi już 4,5 proc.

Powody do zadowolenia może mieć kierownictwo Polskiego Radia -  PR 1 zwiększyło swój udział w rynku o 0,69 proc., "Trójka"  o 0,49 proc. a Biska o 0,20 proc.

 

Słuchalność stacji radiowych
 Luty- kwiecień 2006Marzec - maj 2006Kwiecień - czerwiec 2006kwiecień - czerwiec 2005
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM21,60%21,80%22,50%22,41%
Radio Zet19,00%18,50%18,00%19,56%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia14,30%14,20%14,10%13,41%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia6,20%6,30%6,30%5,81%
Radio Maryja2,40%2,30%2,00%2,34%
Bis Polskie Radio0,80%0,70%0,60%0,31%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,80%0,70%0,60%0,67%
Stacje ponadregionalne
Radiostacja0,60%0,60%0,80%0,80%
Radio Wawa0,80%0,80%0,70%1,17%
Radio TOK FM0,80%0,80%0,70%0,38%
Grupy radiowe
Grupa TIME [43]7,90%8,10%8,20%7,0%
Audytorium 17 [17]5,00%5,20%5,30%5,5%
Grupa AGORA [28]4,60%4,80%4,60%4,5%
Grupa AD.POINT [12]1,60%1,70%1,80%1,7%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, próba odpowiednio (dla II kwartał 2006): 22 976, 22 958, 22 955

Dołącz do dyskusji: RMF powiększa przewagę nad Radiem Zet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl