RMF powiększyło przewagę nad Radiem Zet
W maju 2006 roku radio RMF FM miał najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam.
RMF zarobiło 38 886 310 zł zł, czyli o 5,7 mln zł więcej niż w maju 2005 – wynika z danych Expert Monitor*. Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 33 737 488 zł (1,3 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).
Wyniki poprawiła również "Trójka" oraz "Jedynka".
Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej wpływów miało Radio Eska Warszawa - wzrost z 2,67 mln rok temu do 3,02 mln zł.
Natomiast spośród stacji ponadregionalnych liderem pozostaje Radio Wawa.
V.2006 | |
TOP stacje radiowe | Koszt [zł] |
Razem: monitorowane stacje radiowe | 132 871 292 zł |
RMF FM | 38 886 310 zł |
ZET | 33 737 488 zł |
PR 3 | 6 100 615 zł |
PR 1 | 4 234 650 zł |
ESKA Warszawa | 3 029 948 zł |
ESKA Łódź | 2 448 128 zł |
ESKA Wrocław | 2 425 614 zł |
HIT FM (ESKA Trójmiasto) | 2 231 790 zł |
WAWA | 2 151 116 zł |
ESKA Poznań | 2 027 926 zł |
V.2005 | |
TOP stacje radiowe | Koszt [zł] |
Razem: monitorowane stacje radiowe | 111 253 384 zł |
RMF FM | 33 112 290 zł |
ZET | 32 439 285 zł |
PR 3 | 5 117 620 zł |
PR 1 | 3 457 580 zł |
ESKA Warszawa | 2 675 902 zł |
ESKA Wrocław | 1 938 436 zł |
ESKA Poznań | 1 860 207 zł |
WAWA | 1 407 278 zł |
ZŁOTE PRZEBOJE POGODA Warszawa | 1 370 416 zł |
MUZYCZNE RADIO Jelenia Góra | 1 126 024 zł |
* - dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: RMF powiększyło przewagę nad Radiem Zet