Rob Reily globalnym dyrektorem kreatywnym McCann Worldgroup
Rob Reily z początkiem marca obejmie stanowisko globalnego dyrektora kreatywnego w McCann Worldgroup.
Reily zastąpi na tym stanowisku Linusa Karlssona, który jako dyrektor kreatywny będzie odpowiadał za kreację w Commonwealth, subagenji McCann Worldgroup obsługującej wyłącznie General Motors. Natomiast Andreas Dahlqvist, jego dotychczasowy zastępca, będzie pełnił analogiczną funkcję w teamie kreatywnym Commonwealth, dodatkowo będąc prezesem McCann Creative Leadership Council.
Poprzednio Rob Reilly od 2003 roku związany był z agencją Crispin Porter & Bogusky, gdzie pełnił funkcję copywritera. Następnie awansował na stanowisko szefa kreacji, a do jego zadań należało kierowanie zespołem obsługującym Burger King. Pracował również dla takich marek jak Microsoft, Dominos, Old Navy i Kraft.
W przeszłości Reily był już związany z siecią McCann. W połowie lat 90. pełnił w niej funkcję copywritera, pracując m.in. dla Coca-Coli.
Dołącz do dyskusji: Rob Reily globalnym dyrektorem kreatywnym McCann Worldgroup