Robert Janowski reklamuje Radio Złote Przeboje (wideo)
Ruszyła nowa odsłona kampanii wizerunkowej Radia Złote Przeboje z udziałem Roberta Janowskiego. Na jej potrzeby powstały dwie wersje spotów, w których gospodarz teleturnieju “Jaka to melodia?” słucha hitów z dawnych lat.
W pierwszej reklamie Janowski słucha piosenki “I Want To Break Free” zespołu Queen, a w drugiej pojawia się przebój “Rivers of Babylon” grupy Boney M.
Reklamy są emitowane w stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, TV Puls, Puls 2) oraz w sieciach kinowych Helios i Cinema City. Zaś kreacje nawiązujące do spotów można zobaczyć na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS w całej Polsce.
Nowa odsłona kampanii wizerunkowej powstała przy współpracy Grupy Radiowej Agory z agencją Walk Creative i studiem Lunapark. Działania promocyjne potrwają do końca stycznia.
Poprzednie reklamy stacji, w których Robert Janowski słuchał piosenek: "Tyle słońca w całym mieście" Anny Jantar, "Kocham Cię kochanie moje" Maanamu lub "Małgośki" Maryli Rodowicz, można było zobaczyć od końca sierpnia 2013 r. przez miesiąc (więcej na ten temat).
Z danych Radio Track wynika, że udział Radia Złote Przeboje w rynku w okresie od września do listopada 2013 r. wyniósł 3,9 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Robert Janowski reklamuje Radio Złote Przeboje (wideo)