Anna i Robert Lewandowscy w nowej kampanii Lidla „Zadbajmy o siebie”
W poniedziałek 29 maja sieć dyskontów Lidl rusza z nową kampanią „Zadbajmy o siebie!”, w której będzie zachęcać do budowania zdrowych nawyków. Jej ambasadorami zostali Anna i Robert Lewandowscy, współpracujący z Lidlem od jesieni ub.r. Akcja obejmie szereg mediów, a za jej realizację odpowiada agencja GPD.
Jesienią 2022 r. Lidl Polska zorganizował akcję lojalnościową „Szkoły pełne talentów”, której ambasadorami zostali Anna i Robert Lewandowscy. W jej ramach klienci za produkty kupione w Lidlu otrzymywali "talenciaki", które mogli przekazywać szkołom, by te wymieniały je na potrzebny uczniom sprzęt i pomoce naukowe. Udział w akcji wzięło ponad 10 tys. szkół, które zyskały nowy sprzęt.
Pod koniec maja Lidl rusza z kolejną akcją. Tym razem postanowił skoncentrować się na kształtowaniu pozytywnych nawyków u wszystkich Polaków. Jest to pierwsza tego typu akcja sieci handlowej w Polsce. Główny cel działań stanowi wspieranie zdrowia w każdym aspekcie życia - zapowiada firma.
Na czele stworzonej w tym celu „drużyny Lidla” stoją ambasadorowie, którymi zostali ponownie Anna i Robert Lewandowscy. W akcję zaangażowani są także eksperci z różnych dziedzin: dietetyczka Dominika Hatala, psycholożka Magdalena Chorzewska (współtwórczyni Kanału Psychologicznego, w przeszłości ekspertka w programie TVN „Ślub od pierwszego wejrzenia”) oraz trener Jakub Głąb.
W ramach akcji dzięki poradom specjalistów będzie można dowiedzieć się, jak komponować zdrowe posiłki, dlaczego warto być aktywnym, jak dbać o relacje rodzinne czy skąd czerpać energię do podejmowania codziennych wyzwań. W każdym tygodniu sieć zaproponuje produkty, które będą wspierać Polaków w lepszym odżywaniu.
- Lidl Polska od lat oferuje Polakom wysokiej jakości produkty w atrakcyjnej cenie, wytworzone w sposób zrównoważony. Teraz dodatkowo zachęcamy wszystkich do podjęcia dodatkowych działań w trosce o swój dobrostan. Zmiana może rozpocząć się tu i teraz, a do jej osiągnięcia wystarczy podstawowa aktywność fizyczna czy drobne modyfikacje jadłospisu – może to być na przykład przestrzeganie zasady spożywania pięciu porcji warzyw i owoców każdego dnia. Jako Lidl Polska chcemy towarzyszyć Polakom w tej drodze ku lepszemu, tak jak towarzyszymy im podczas codziennych zakupów - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR w Lidl Polska.
Anna Lewandowski podkreśla, że od lat zachęca do zmiany naszych codziennych nawyków na zdrowsze, a więc aktywności fizycznej, zdrowej i dobrze zbilansowanej diety oraz regeneracji. - To kompleksowe, holistyczne podejście to recepta na dobre samopoczucie i wewnętrzny balans – mówi.
- Cieszę się, że Lidl Polska wystartował z taką akcją. Chciałbym, aby ta kampania była dla każdego z nas początkiem drogi do zdrowia i lepszego samopoczucia - dodaje Robert Lewandowski.
Akcja "Zadbajmy o siebie" w telewizji, radiu, internecie, OOH i kanałach Lidla
W ramach kampanii wykorzystane zostanie narzędzie komunikacji 360. Akcja realizowana będzie w telewizji, radiu, digitalu, nośnikach OOH, a także we własnych kanałach Lidl Polska, takich jak gazetki, social media czy YouTube. Za realizację kampanii odpowiada agencja GPD.
Robert Lewandowski od lipca b.r. zawodnikiem FC Barcelony. Przeszedł tam z Bayernu Monachium. W marcu ub.r. zakończył stałą współpracę z chińską marką Huawei, której ambasadorem w całej Europie Środkowo-Wschodniej i Skandynawii został w 2015 r. Huawei promowała też Anna Lewandowska.
W czasie swojej kariery Lewandowski promował wiele innych produktów, m.in. kawę sygnowaną własną marką RL9, sieć T-Mobile czy szampon Head & Shoulders. Ostatnio Anna i Robert Lewandowscy zostali ambasadorami rowerów marki Storm.
W marcu br. Lewandowski podpisał umowę z amerykańską agencją CAA (Creative Artist Agency), która zajmuje się rozwojem marki piłkarza i działań komercyjnych.
Sieć dyskontów Lidl ma w Polsce ponad 850 sklepów. Firma prowadzi też sklep internetowy z ofertą non-food.
Dołącz do dyskusji: Anna i Robert Lewandowscy w nowej kampanii Lidla „Zadbajmy o siebie”