Robert Lewandowski przed Orange, Demotywatorami i Kwejkiem (raport z Facebooka, YouTube’a i Twittera)
Wrzesień był kolejnym miesiącem, w którym mocno na popularności zyskał facebookowy fanpage Roberta Lewandowskiego. Szczegółowa analiza czołowych fanpage’y na Facebooku, kanałów na YouTubie i kont na Twitterze - w raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl.
Facebookowy fanpage Roberta Lewandowskiego zyskał we wrześniu 216 tys. nowych użytkowników i wyprzedził profile serwisu Kwejk i Orange Polska, awansując na czwarte miejsce wśród polskich fanpage’y. Co więcej, już w październiku profil piłkarza „polubiło” kolejne 200 tys. fanów, dzięki czemu przeskoczył on Demotywatory i jest obecnie trzecim najpopularniejszym polskim fanpage’em facebookowym.
Konto piłkarza zaczęło skokowo zyskiwać na popularności w maju br., kiedy z jego udziałem ruszyła kampania reklamowa butów Nike, a także zbliżał się finał Ligi Mistrzów, w którym Lewandowski zagrał w barwach Borussii Dortmund. Tylko w drugiej połowie maja fanpage zawodnika „polubiło” ponad 600 tys. nowych użytkowników (przeczytaj o tym więcej). Tydzień temu na swoim fanpage’u Lewandowski zaczął współpracę reklamową z marką Panasonic Lumix G (zobacz szczegóły).
>>> Facebook w Polsce: czołowe strony we wrześniu (infografika)
W raporcie analizujemy wyniki fanpage’y facebookowych w 16 najważniejszych kategoriach, a także popularność czołowych kanałów na YouTubie i kont na Twitterze. Sprawdzamy, jak radzą sobie na Facebooku - m.in. z odpowiadaniem na pytania użytkowników - największe serwisy e-commerce. Komentują dla nas m.in. Marcin Żukowski z Mint Media, Michał Blak i Joanna Nowicka z clik apps oraz Paweł Psztyć z Kalicińscy.com.
Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski przed Orange, Demotywatorami i Kwejkiem (raport z Facebooka, YouTube’a i Twittera)