Robert Makłowicz i Make Life Harder promują grę Trefla
Firma Trefl zaprosiła do współpracy przy promocji gry towarzyskiej "Po prostu P" Roberta Makłowicza i duet Make Life Harder. Autorem niestandardowego konceptu jest agencja Labcon (Group One), która koordynuje realizację działań przy współpracy z influencerami. Akcja jest częścią kampanii gier towarzyskich i rodzinnych, za której strategię i zakup mediów odpowiada Value Media (Group One).
Akcja, która przypominała przedświątecznego śledzika u Make Life Harder, polegała na odgadnięciu przez obserwatorów kultowego duetu hasła, które wcześniej wylosował Robert Makłowicz. W charakterystycznym dla siebie stylu opisał zagadkowe słowo jedynie za pomocą wyrazów zaczynających się na literę “P”. Dziesięć pierwszych osób, które odpowiedziało prawidłowo otrzymało od marki Trefl grę “Po prostu P”. Wszystko to realizowane było na insta stories na instagramowym profilu Make Life Harder.
- Zaproszenie do jednej akcji króla polskiej gastronomii i memów, z twórcami najpopularniejszych memów w historii polskiego internetu to tak zakręcony pomysł, jak i sama gra "Po prostu P", którą promowali. Ale taki był plan, który wspólnie realizujemy od początku współpracy z Grupą Trefl z wykorzystaniem influencer marketingu - poprzez lekką komunikację, naturalnie chwytliwy i prawdziwy content oraz doskonałe zrozumienie praw świata online chcemy dotrzeć do całych pokoleń, którym rozrywkę od dekad zapewnia nasz klient - komentuje Marta Łysiak, managing director Labcon.
Akcję zaplanowały i zrealizowały spółki Group One. Agencja Labcon odpowiadała za pomysł i realizację projektu we współpracy z influencerami. Działania z zakresu zakupu i planowania mediów koordynowało Value Media.
Value Media pracuje dla marki Trefl od września tego roku - po wygranym przetargu.
Dołącz do dyskusji: Robert Makłowicz i Make Life Harder promują grę Trefla
Ich ostatnie osiągnięcie to śpiulkolot, słowo które skompromitowało wybory na Młodzieżowe Słowo Roku i Radę Języka Polskiego.