Robert Makłowicz w kampanii OLX przestrzega przed oszustwami w internecie (wideo)
Platforma OLX zaczęła kolejną kampanię edukacyjną, w której występuje krytyk kulinarny Robert Makłowicz. Akcję przygotowano wspólnie z firmami marketingowymi Havas Warsaw i Lucky Luciano.
W spotach z kampanii Robert Makłowicz opowiada historie czterech bohaterów o nietuzinkowych pasjach związanych nie tylko z jedzeniem. Każda z nich doświadczyła w Internecie próby różnego rodzaju oszustwa (socjologiczne manipulacje, wyłudzenie przedpłaty, phishing, kradzież tożsamości), ale dzięki czujności ostatecznie nie dała się nabrać.
- W kampaniach poświęconych bezpieczeństwu w sieci nasza marka zawsze mówi, że trafić na nieuczciwe osoby w Internecie może każdy. My chcemy, by każdy wiedział też, jak się przed nimi bronić. Dlatego przedstawiamy tę pyszną kampanię. Tym razem merytoryczną wiedzę jako danie główne serwuje sam maestro Robert Makłowicz - komentuje Marcin Sienkowskiszef marketingu w OLX.
- Wiemy, że temat oszustw internetowych bywa ciężkostrawny, ale nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie postawili na lekką formę, a jednocześnie treściwą recepturę – dodaje.
Kampania jest realizowana w internecine. Za jej koncept kreatywny i realizację odpowiada agencja Havas Warsaw, a za realizację spotu - dom produkcyjny Lucky Luciano.
W poprzedniej kampanii OLX, promującej kategorię Praca, wystąpił aktor Tomasz Oświeciński.
Robert Makłowicz od wiosny br. reklamuje sieć telekomunikacyjną Virgin Mobile Polska, ponadto został ambasadorem sosów firmy Roleski i kart MultiSport.
Dołącz do dyskusji: Robert Makłowicz w kampanii OLX przestrzega przed oszustwami w internecie (wideo)