SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Rodzinny tydzień z KIA'

To hasło kolejnej kampanii reklamowej KIA przygotowanej przez Agencję Reklamową Paralotna.

Akcja dotyczy prezentacji dwóch nowych, rodzinnych modeli samochodów marki, KIA Carens i KIA Carnival.

Kreacja zachęca całe rodziny do odwiedzenia salonów producenta aut w dniach od 22-29 września b.r. bowiem to właśnie dla nich zaprojektowane zostały oba modele.
Sprzedaż samochodów w tych dniach objęta jest promocją, w ramach której przy zakupie jednego z w/w modeli można otrzymać pakiet ubezpieczeniowy gratis.

Reklamy zamieszczone w prasie ogólnopolskiej mają na celu przyciągnięcie jak największej ilości rodzin do salonów KIA i zainteresowanie ich nowymi modelami aut rodzinnych.

Kampania w prasie będzie wsparta ogólnopolską kampanią radiową i 15 sekundowym spotem pt. „Tata”, również przygotowanym przez agencję Paralotna.

Czas trwania kampanii:
- w prasie: od 22 września
- w radio: od 18 września

Agencja: Paralotna
Przedstawiciel Klienta: Grzegorz Leśniczek
Przedstawiciel Agencji: Agnieszka Kotkowska.
Dyrektor Kreatywny: Paweł Lis, Michał Holewjusz.
Art. Director: Olaf Kulińczyk
Copywriter i autor scenariusza spotu radiowego: Mariusz Bagan
Planowanie i zakup mediów: Media Direction OMD

Dołącz do dyskusji: 'Rodzinny tydzień z KIA'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl