TVP podpisała umowę na realizację „Rolnik szuka żony 10”
Telewizja Polska podpisała z FremantleMedia Polska umowę na realizację dziesiątego sezonu programu „Rolnik szuka żony”, który trafi do emisji w Jedynce jesienią - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
„Rolnik szuka żony” to reality-show, w którym kilkoro bohaterów prowadzących gospodarstwa rolne szuka miłości swojego życia. Widzowie mogą zobaczyć, jak spotykają się oni z kolejnymi kandydatkami i kandydatami, spędzają z nimi czas w domu rodzinnym oraz wybierają tych, z którymi chcą spędzić życie.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Program na antenie TVP1 emitowany jest od 2014 roku, oglądać można go co roku w ramówkach jesiennych.
Jest umowa na realizację nowego sezonu, emisja jesienią w TVP1
Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, Telewizja Polska podpisała z FremantleMedia Polska umowę na realizację dziesiątego sezonu programu „Rolnik szuka żony”. Produkcja trafi na antenę jesienią 2023 roku i będzie nadawana w niedzielnym prime-time.
Telewizyjna Jedynka wcześniej tradycyjnie wyemituje odcinek zerowy programu, w którym widzowie poznają nowych bohaterów poszukujących drugiej połówki. Będzie można go zobaczyć w Niedzielę Wielkanocną o 15.55 (w poprzednich latach odcinki zerowe nadawano wieczorem).
Gospodynią 10. edycji „Rolnik szuka żony” bez zmian będzie Marta Manowska.
Castingi już się zakończyły
Poszukiwania uczestników chętnych do udziału w projekcie odbywały się na przełomie 2022 i 2023 roku (wówczas jeszcze nie była oficjalnie podpisana umowa na realizację cyklu). - Jeżeli jesteś Rolnikiem lub Rolniczką stanu wolnego, szukasz miłości i nie boisz się wyzwań, to właśnie Ciebie szukamy! - informowała firma FremantleMedia Polska na swojej stronie internetowej.
Tuż po wyemitowaniu odcinka zerowego produkcja reality-show będzie poszukiwać potencjalnych kandydatów na drugą połówkę dla uczestników.
Zdjęcia do zerowego odcinka mają ruszyć niebawem. Z kolei główny okres zdjęciowy przypadnie na okres letni. 10. sezon bez zmian będzie liczyć 12 standardowych odcinków (nie licząc odcinka zerowego).
2,72 mln widzów dziewiątej edycji
„Rolnik szuka żony 9” na antenie TVP1 pokazywany był w niedziele o godz. 21.15, w okresie od 18 września do 27 listopada ub.r. (finał pokazano wyjątkowo o 22.00). Z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl wynika, że premierowe odcinki reality-show oglądało średnio 2,72 mln osób. Przełożyło się to na 21,61 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 18,29 proc. w grupie 16-59.
TVP1 w czasie emisji formatu była zdecydowanym liderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 8,67 proc.
Dołącz do dyskusji: TVP podpisała umowę na realizację „Rolnik szuka żony 10”