Romea i Julia na autobusach
We wrześniu br. rusza ogólnopolska kampania autobusowa najnowszego musicalu Studia Buffo "Romeo i Julia"
Jest to współczesna interpretacja znanej sztuki. Kampanię autobusową nowego spektaklu Studio Buffo zrealizowała firma CAM Media. Współproducentem musicalu jest Avon Cosmetics Polska w ramach Wielkiej Kampanii Życia - Avon Kontra Rak Piersi.
Romeo i Julia to musical oparty na znanej szekspirowskiej sztuce we współczesnej interpretacji Janusza Józefowicz i Janusza Stokłosy. Bohaterami przedstawienia jest współczesna młodzież. Miejsca z tragedii Szekspira przedstawione będą w dzisiejszej rzeczywistości, na ulicach Werony pojawiają się sieciowe sklepy, kina, restauracje. Innowacja polega także na miejscach w których będzie prezentowana sztuka. Teatr Buffo wystawił przedstawienie w największych polskich scenach mieszczących nawet 1000 osób (m.in Torwar w Warszawie, Spodek w Katowicach) dzięki takiemu rozwiązaniu widz będzie mógł podziwiać rozmach oryginalnej i niespotykanej wcześniej dekoracji. Gwiazdami spektaklu będą dzieci, młodzież i dorośli.
Autobusy z reklamą Romea i Julii będą jeździły w miastach w których będzie wystawiany musical. W kampanii wykorzystano format King Size (znajdujący się po lewej stronie autobusu) oraz format Full Back (powierzchnia reklamowa na tyle autobusu). Wykorzystane formaty reklam pozwolą właściwie wykorzystać możliwości oddziaływania nietypowego nośnika reklamy jakim jest autobus. Kampania na tych powierzchniach pozwala na dotarcie do kierowców, ich pasażerów i przechodniów. Kampania będzie trwała kilka miesięcy. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Romea i Julia na autobusach