Rossmann "pomaga jak umie kobietom" (wideo)
Sieć drogerii Rossmann promuje akcję wspierającą kobiety "Pomagamy jak umiemy kobietom". Za jej realizację odpowiadają Initiative (Mediabrands), Propeller i Red8.
Firma Rossmann rozpoczęła kampanię reklamową, promującą akcję CSR „Pomagamy jak umiemy kobietom”.
Celem promocji jest pokazanie konsumentkom, że dzięki zbieraniu punktów poprzez skanowanie aplikacji Rossmann mają realny wpływają na pomoc kobietom, które są w trudnej sytuacji.
Na potrzeby kampanii powstał spot reklamowy pokazujący akcje, w które angażuje się Rossmann. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, kinie oraz w mediach digitalowych.
Za obsługę mediową kampanii odpowiada dom mediowy Initiative, za realizację reklamy - dom produkcyjny Propeller i agencja kreatywna Red8. Kampania potrwa kilka tygodni.
Dołącz do dyskusji: Rossmann "pomaga jak umie kobietom" (wideo)