Facebook ruszył z polskim podcastem. Prowadzącymi Karol Stryja i Edyta Kowal
"Rozmowy Facebooka" to nowy podcast największego serwisu społecznościowego na świecie. Audycje o trendach społecznych, biznesowych i technologii prowadzą Karol Stryja i Edyta Kowal.
Podcast "Rozmowy Facebooka" podzielony na trzy cykle tematyczne. W serii „trendy" dyskusje z badaczami i ekspertami będą dotyczyć szerokiej perspektywy nowych zjawisk społecznych i technologicznych, które wpływają na biznes.
W odcinkach „marki" prowadzący i ich goście będą rozmawiać o tym, jak firmy opowiadają swoje historie – przeanalizują najciekawsze kampanie i zastanowią się jak zmienia się podejście do marketingu.
Cykl „narzędzia" skupi się na technologiach Facebooka. Pracownicy firmy opowiedzą o najnowszych dostępnych rozwiązaniach, kierunkach w jakich idą media społecznościowe, o tym jak kreatywnie wykorzystywać platformy technologiczne oraz jakich zasad należy przestrzegać, aby korzystać z nich w bezpieczny sposób.
Podcasty pomagają zrozumieć świat
- Facebook istnieje aby zbliżać ludzi i wspierać ich w budowaniu społeczności. To oczywiste, że realizacja tego celu nie jest możliwa bez rozmów, dlatego są one dla nas tak ważne. Rozmowy pomagają nam też lepiej rozumieć świat. Zmiany, szczególnie w świecie reklamy i technologii, zachodzą szybko i kontakt z innymi ludźmi jest niezbędny aby za nimi nadążyć. Wierzę, że nasz podcast będzie ciekawym źródłem wiedzy i inspiracji - mówi Agnieszka Kosik, head of Poland Facebooka.
Premierowo zaprezentowane zostały cztery odcinki – wprowadzający z udziałem Agnieszki Kosik oraz pierwsze odsłony każdego z trzech cykli. Kolejne będą publikowane naprzemiennie w tygodniowych odstępach.
W premierowych odcinkach udział wzięli m.in. polska badaczka sztucznej inteligencji Aleksandra Przegalińska, dyrektor generalny UN Global Compact w Polsce Kamil Wyszkowski oraz szef marketingu OLX Marcin Sienkowski.
"Rozmowy Facebooka" poprowadzą podcaster Karol Stryja oraz Edyta Kowal, ekspertka w zakresie marketingu i doradztwa strategicznego dla firm.
Odcinki audycji są dostępne na stronie facebook.com/business/m/rozmowyfacebooka oraz wszystkich głównych platformach z podcastami, w tym Spotify, Apple Podcasts i innych.
Dołącz do dyskusji: Facebook ruszył z polskim podcastem. Prowadzącymi Karol Stryja i Edyta Kowal