Różne podejście do wideo online
Mężczyźni i kobiety w różny sposób podchodzą do klipów wideo wsieci.
Z badania firmy Nielsen Online wynika, że 22 procentamerykańskich kobiet w wieku od 18 do 34 lat ogląda klipy wideo nastronach stacji telewizyjnych, w porównaniu do 12 procent wprzypadku mężczyzn z tej samej grupy wiekowej - informuje serwisMarketing Charts.
Tymczasem mężczyźni częściej od kobiet (w stosunku 27 do 11procent) oglądają klipy wideo na stronach, na których umieszczanesą materiały tworzone przez innych użytkowników.
W grudniu ubiegłego roku numerem jeden wśród internetowychserwisów wideo był należący do Google YouTube. Amerykańscyinternauci obejrzeli w nim wówczas 2,6 miliarda klipów. Nakolejnych miejscach znalazły się: Yahoo! (371,9 miliona obejrzanychklipów), Fox Intreractive Media (364,1 mln), Nickelodeon Kids andFamily Network (177,5 mln), MSN-Windows Live (111,7 mln), ESPN(110,5 mln) oraz Disney Online (104,7 mln).
W sumie, w ostatnim miesiącu minionego roku, 116,7 milionaunikalnych widzów stanowiących 73 procent amerykańskiej populacjiinternetowej, obejrzało średnio 6,2 miliarda klipów wideo online.Statystyczny użytkownik na tego typu rozrywkę przeznaczył prawie 2godziny i 10 minut i obejrzał 54 filmiki.
Z badania Nielsen Online wynika również, że amerykańscyinternauci najczęściej klipy wideo na stronach stacji telewizyjnychoglądają w powszednie dni tygodnia między godziną 12 a 14. Wprzypadku filmików tworzonych przez innych użytkowników tzw.prime-time przypada na nocne pory dni weekendowych - między 23 a 6rano.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Różne podejście do wideo online