Rubipect: Rozwiązanie na przewianie
Pod hasłem “Rozwiązanie na przewianie” wystartowała ogólnopolska akcja reklamowa syropu Rubipect firmy Hasco-Lek. Akcję przygotowały GPD Advertising i MEC Polska.
Akcja 30-sekundowych spotów wykorzystuje elementy komiksu oraz konwencję przedstawienia teatralnego, w którym główne role odgrywa grupa wesołych dzieci oraz mama. Reklama podkreśla skład Rubipectu, który zawiera trzy aktywne komponenty: prawoślaz (chroni gardło), lipę (działa napotnie) oraz cynk (aktywuje układ odpornościowy).
Do produkcji spotu zaproszono prawie 20 małych aktorów. Przekaz jest skierowany do matek, których dzieci skończyły 3 lata.
Spoty wyemitują TVP1, TVP2, TVN i Polsat oraz kanały tematyczne Polsatu, TVN, TVP i brokerzy At Media oraz Discovery.
Kreację przygotowała agencja GPD Advertising, spot reżyserowała Małgorzata Łupina, scenografię przygotowała Iza Niepokólczycka.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC Polska.
Dołącz do dyskusji: Rubipect: Rozwiązanie na przewianie