Rusza kampania 'Mała ilość wody jest torturą' (wideo)
Pod hasłem "Mała ilość wody jest torturą" rozpoczęła się kampaniapromująca dostęp do wody pitnej. Akcja obejmuje telewizję, prasę,internet, radio i outdoor.
Rozpoczęta właśnie akcja społeczna "Mała ilość wody jesttorturą" podkreśla, że dostęp do wody pitnej jestpodstawową potrzebą każdego człowieka. Kreacja kampanii -nawiązująca do chińskiej tortury wodnej, w której kropla spada wkrótkich odstępach czasu na głowę więźnia - sugestywnie pokazuje,jak duże cierpienie może sprawić brak wody. Przekaz zachęca dowsparcia Kampanii Wodnej prowadzonej przez Polską Akcję Humanitarnąprzez wysłanie SMS-a pod numer 7261 lub kupienie gadżetu w serwisieinternetowym wodapitna.pl.
Akcja rozpoczęła się już w prasie (m.in: Puls Biznesu,Rzeczpospolita, Dziennik, Wprost Light, Elle, Think Thank,Activist, Essence, In Style, Voyage) i na outdoorze (200citylightów w największych miastach), a w najbliższym czasieobejmie telewizję (m.in. TVN i National Geographic), radio orazinternet.
Kreację kampanii - zaplanowanej do połowy sierpnia - przygotowałaagencja reklamowa FireFly Group, natomiast zakupem mediów zajęłysię Zenith Optimedia i AMS.
Dołącz do dyskusji: Rusza kampania 'Mała ilość wody jest torturą' (wideo)