Rusza kampania 'Smak Orientu w Piramidkach Lipton'
Unilever rozpoczął kampanię wprowadzającą cztery orientalne smakiherbaty Lipton. Akcja obejmuje loterię oraz reklamy w prasie,internecie i punktach sprzedaży.
Rozpoczęta właśnie kampania herbaty Liptonwprowadza jej cztery orientalne smaki w piramidkach: KashmirValley, Bangalore Palace, Indian Chai i Asian Temple. Akcja podhasłem "Smak Orientu w Piramidkach Lipton" wspiera równieżpromującą nowy produkt loterię "Lipton - orientalna podróż".Ponadto w ramach działań uruchomiono serwis internetowy www.nowywymiarprzyjemnosci.plz informacjami na temat herbat smakowych, psychozabawami i gramioraz opcją tworzenia własnych tapet i wygaszaczy.
Akcja reklamowa jest prowadzona w prasie (Wysokie Obcasy,Newsweek Polska, Viva, Party, Glamour, Poradnik Domowy, Olivia,Focus, Claudia, Zwierciadło, Podróże, National Geographic, PoradnikHandlowca), internecie (m.in. Wp.pl, Onet.pl, Interia.pl,Gazeta.pl, Polki.pl, Nasza-Klasa.pl, Gadu-Gadu, poczta.o2.pl +pakiety Women) oraz punktach sprzedaży (materiały POS). Kreacjękampanii - zaplanowanej do końca września - przygotowała agencjaIQ Marketing, natomiast planowaniem i zakupemmediów zajął się dom mediowy Media DirectionOMD.
Dołącz do dyskusji: Rusza kampania 'Smak Orientu w Piramidkach Lipton'