Rusza konkurs na plakat promujący oszczędzanie wody
Rozpoczyna się właśnie konkurs na plakat reklamowy ilustrujący hasło "Ważna jest każda kropla". Rozstrzygnięcie rywalizacji skierowanej zarówno dla amatorów, jak i profesjonalistów nastąpi w kwietniu podczas przebiegającego pod znakiem ekologii IV Festiwalu Plakatu Reklamowego.
Startujący właśnie konkurs na projekt szerokoformatowego plakatu reklamowego związany jest z oszczędzaniem wody. Zadaniem uczestników jest stworzenie emocjonalnego przekazu graficznego zachęcającego odbiorców do zwrócenia uwagi na tą kwestię i zmiany swoich nawyków w tym zakresie. Prace można przesyłać do 13 marca na adres przeprowadzającej konkurs Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.
Rozstrzygnięcie rywalizacji zostanie ogłoszone podczas otwarcia IV Festiwalu Plakatu Reklamowego w Krakowie. W tym roku impreza, organizowana również przez IGRZ, potrwa od 23 kwietnia do 24 maja i będzie przebiegać pod znakiem ochrony środowiska naturalnego. Jednak oprócz wystawy najlepszych plakatów promujących akcje ekologiczne w ramach festiwalu pokazane zostaną plakaty ze zbiorów muzeów archidiecezjalnych, pocztówki reklamowe oraz autorskie plakaty Mieczysława Górowskiego z krakowskiej ASP. 14 i 21 maja odbędą się prezentacje przygotowane przez firmy należące do Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, a przez cały miesiąc będą miały miejsce imprezy organizowane wspólnie z patronami i sponsorami festiwalu.
Dołącz do dyskusji: Rusza konkurs na plakat promujący oszczędzanie wody