Rusza międzynarodowa kampania „Masz Answear?”
Platforma ecommerce Answear.com ruszyła z kampanią reklamową pod hasłem „Masz Answear?”. Przygotowały ją agencja Feeders i Papaya Films.
Akcja reklamowa podkreśla znaczenie wyboru i indywidualnego stylu odbiorców Answear. Spoty emitowane są w telewizji i w digitalu, na kanałach marki. Zostały przygotowane w wersji 30 i 50 sekund.
W spocie pojawiają się też też słynne warszawskie ostronosy o imieniu Ostry i Harry. Adoptowane przez Pana Marcina (który wraz z ostronosami tworzy Stado) są bohaterami warszawskich spacerów i żyją bez klatek w swoim Gnieździe.
Kampania obejmuje siedem krajów, są to Polska, Ukraina, Bułgaria, Czechy, Rumunia, Słowacja i Węgry.
Z ramienia Answear kampanię koordynowali Wojciech Tomaszewski – dyrektor ds. marketing i e-commerce oraz Katarzyna Kaczmarczyk – kierownik marketingu.
Grupa docelowa marki w kampanii została opisana następująco: Jesteśmy dla ludzi w różnym wieku, tych młodszych i tych starszych, którzy pielęgnują w sobie „młodość ducha” i nie boją się łamać stereotypów, odrzucać schematów, korzystać z okazji i wykorzystywać tego, co przyniesie im los. Skupiamy się na przeżyciach i na radości, jaką niesie eksperymentowanie z modą. Kochamy indywidualizm, pielęgnujemy wolność wyboru i nie mamy nic przeciwko wyznaczaniu własnych trendów, zamiast podążania za cudzymi
Kreację przygotowała agencja Feeders, która zdobyła to zlecenie w przetargu. Produkcją zajęło się studio Papaya Films.
Dołącz do dyskusji: Rusza międzynarodowa kampania „Masz Answear?”
𝓌ℴ𝓇𝓀𝓇ℯ𝓋𝒾ℯ𝓌𝓈10.𝒸ℴ𝓂