SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rusza MyDeal.pl - kolejny serwis zakupów grupowych

Startuje serwis MyDeal.pl umożliwiający grupowe zakupy z dużymi rabatami. To kolejna strona tego typu uruchamiana w Polsce.

Udostępniony właśnie serwis MyDeal.pl opiera się na typowym mechanizmie internetowych zakupów grupowych: produkt lub usługa jest oferowana przez określony czas z dużym upustem, a jeżeli skorzystanie z takiej oferty zadeklaruje odpowiednio dużo osób, rabat zostaje udzielony. Przedstawiciele MyDeal.pl deklarują, że na stronie będą dostępne zniżki sięgające od 50 do 80 proc. oraz dotyczące m.in. biletów na ciekawe wydarzenia kulturalne.

Na razie MyDeal.pl oferuje promocyjne produkty i usługi tylko z Warszawy, natomiast w najbliższym czasie w witrynie pojawią się oferty m.in. z Katowic, Krakowa, Poznania, Lublina, Łodzi, Torunia i Trójmiasta. Stronę założyli Filip Goździewicz i Piotr Doleszczak oraz firma Noax Holding GmbH.

MyDeal.pl to czwarty polski serwis zakupów grupowych założony w ostatnim czasie. Pod koniec kwietnia ruszyły Gruper.pl (więcej) i CityDeal.pl (więcej), a na początku maja – Grupust.pl (więcej).

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: Rusza MyDeal.pl - kolejny serwis zakupów grupowych

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zuzanna
Polecam internetowe zakupy w USA. Odwiedź http://www. viaddress.com.
0 0
odpowiedź
User
Orlena
Ja ze swojej strony polecam ten serwis http://okazyjni.pl/kupon-2231_Taniej+w+alternatywnym+stylu!.htm

Zawsze można znaleźć coś super
0 0
odpowiedź
User
Gonzo
Interes na zakupach grupowych moga zrobić wszystkie 3 strony pod warunkiem, że wszyscy są świadomi tego w co sie pakują: usługodawca rozumie mechanizm - pragnie przyciągnąć klientów, portal - przedstawia wszystkie warunki otwarcie zarówno dla klienta, jak i usługodawcy, wreszcie klient - kupuje voucher znając wszystkie warunki. Taki układ rzeczywiście tworzy wartość dodaną. Niestety nie wszystkie portale rozumieja te zależności. Dobrym wzorem do nasladowaniajest fastdeal.pl - stosuje live shopping - nie czeka się na zebranie odpowiedniej liczby osób, osoby nieświadome takiego obowiązku na innych portalach często nie mogą skorzystać z oferty z tego błachego powodu:(
0 0
odpowiedź