'Ruszajcie na podbój lata'
Pod tym hasłem biuro podróży TUI przygotowało promocję rodzinną.
Działania w ramach kampanii reklamowej „Ruszajcie na podbój lata” zaplanowane zostały na marzec i mają na celu poinformowanie rodzin z dziećmi o ofercie TUI oraz zachęcenie do skorzystania z oferty rodzinnej właśnie w marcu. Kampania przypomina ponadto, iż tylko do 31 marca obowiązują w TUI „rabaty dla wcześnie rezerwujących”
Kampania obejmie reklamę prasową (dzienniki - GW, Rzeczpospolita, Puls Biznesu, tygodniki - Polityka, Newsweek, Przekrój, magazyny kolorowe Gala, prasa parentingowa - Dziecko, Twoje Dziecko), reklamę w Internecie (Onet, WP, Gazeta.pl, Interia, Google) oraz materiały POS w biurach podróży TUI ze szczególnym uwzględnieniem systemu POS TV TUI.
Za przygotowanie kreacji dla marki TUI odpowiedzialna jest agencja marketing services Peppermint, zaś przy zakupie mediów dla kampanii TUI współpracuje z domem mediowym Brand Connection.
Dołącz do dyskusji: 'Ruszajcie na podbój lata'