Ruszył "Dobry i Tani" serwis Tele2
Tele2 uruchomiło serwis internetowy "Dobry i Tani" wspierającywielokanałową kampanię reklamową nowej usługi. W witryniezamieszczono konfigurator wariantów oferty i grę z bohateramispotów promocyjnych.
Uruchomiony pod adresem Dobryitani.pl serwis internetowy toelement kampanii reklamowej skierowanej do młodych osób usługiTele2 łączącej szybkie łącze sieciowe i niską cenę. W witryniemożna poznać szczegóły oferty i jej warianty cenowe, wybrać długośćtrwania umowy oraz bezpośrednio zamówić wybraną propozycję. Nainternautów czeka też gra, w której występują Dobry i Tani -postacie znane z telewizyjnych spotów nowej usługi Tele2.. Zadaniemgracza jest umiejętne sterowanie bohaterami, tak żeby pokonaliprzeszkody rozstawione w różnych przestrzeniach, m.in. w biurze, naplaży i w kosmosie, i w końcu spotkali się ze sobą.
Serwis Dobryitani.pl jest częścią reklamującej usługęwprowadzaną przez Tele2 kampanii obejmującej ponadto telewizję,radio i sieci kinowe. Samą witrynę promują z kolei bannery naportalu Onet.pl, z których ten w formacie Ad Surround składa się zumieszczonych po przeciwnych stronach okna przeglądarkiskyscrapperów z bohaterami kampanii połączonych billboardem zhasłem call-to-action.
Strategią i kreacją całej akcji zajęła się agencja Publicis,kreacją internetową - 180heartbeats, zakupem mediów internetowych -ACR, a pozostałych - Starcom, natomiast działaniami PR - agencjaWalk Group.
Dołącz do dyskusji: Ruszył "Dobry i Tani" serwis Tele2