Ruszył nabór do konkursu Young Creatives Cannes
Do 30 stycznia br. dwuosobowe zespoły mogą nadsyłać swoje zgłoszenia do tegorocznej polskiej edycji konkursu Young Creatives Cannes.
Young Creatives to projekt skierowany do młodych pracowników zajmujących się marketingiem i komunikacją oraz studentów, którego organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Jego głównym celem jest nagradzanie i promowanie najlepszych z nich. W tym roku, podobnie jak w ubiegłym można nadsyłać zgłoszenia w siedmiu kategoriach: Print, Film, Cyber, Design, PR, Media, Clients.
Wszystkie zakwalifikowane do konkursu zespoły mają za zadanie przygotować prace stanowiące odpowiedzi na briefy opracowane przez partnerów poszczególnych kategorii. Zgodnie z zasadami uczestnicy będą mieli tylko dobę na samodzielne wykonanie postawionego przed nimi zadania. Jedynie w przypadku kategorii Film dany uczestnikom czas to 48 godzin.
W kategorii Print biorący udział w konkursie będą musieli wykonać layout reklamy drukowanej. W kategorii Film - nakręcą spot reklamowy. W przypadku kategorii Media i PR będzie to propozycja strategii działań odpowiednio mediowych i PR-owych.
Dla kategorii Design trzeba będzie stworzyć identyfikację wizualną, logotyp produktu lub projekt opakowania. Zadaniem w kategorii Cyber będzie z kolei opracowanie zintegrowanej kampanii w social media, a w kategorii Clients - opracowanie briefu kreatywnego.
Eliminacje będą odbywać się w okresie od 13 lutego do 13 marca br. w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie.
Nagrodą dla najlepszych duetów jest udział w międzynarodowym konkursie Young Lions podczas festiwalu Cannes Lions.
Dołącz do dyskusji: Ruszył nabór do konkursu Young Creatives Cannes