Ruszył przetarg na kampanię o reformie szkolnictwa
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego rozpoczęło przetarg przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej reformy szkolnictwa wyższego i nauki.
Kampania ma mieć zasięg ogólnopolski i będzie skierowana do osób powyżej 16 roku życia. Ma obejmować m.in. dwutygodniowe działania na ekranach LCD w komunikacji miejskiej w kilkunastu największych miastach w Polsce, billboardy i inne nośniki reklamy zewnętrznej w całym kraju, emisję spotów w kinach.
Zaplanowano też działania reklamowe w internecie, opierające się na współpracy z influencerami (blogerami/vlogerami), tzw. liderami opinii, mającymi swoje kanały w serwisie Youtube i/lub Facebook i Instagram.
Kampania outdoorowa będzie realizowana na przełomie kwietnia i maja br. lub w lipcu br. , a działania w internecie – od kwietnia do czerwca br.
Budżetu kampanii na obecnym etapie nie podano. Przetarg trwa do 20 lutego br.
Dołącz do dyskusji: Ruszył przetarg na kampanię o reformie szkolnictwa