Ruszył przetarg na obsługę reklamową Tauronu. Będzie też na obsługę mediową
Spółka Tauron Sprzedaż rozpoczęła przetarg na kompleksową obsługę kreatywną w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych oraz innych działań marketingowych. Umowę ze zwycięską firmą podpisze na rok. Spółka sonduje także rynek pod kątem planowanego przetargu na obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg na obsługę reklamową Tauronu. Budżet to 2,45 mln zł netto
Wybrana agencja zajmie się m.in. opracowywaniem koncepcji kreatywnych dla kampanii reklamowych, przygotowywaniem projektów akcji ambientowych, konkursów, loterii, akcji dodatkowych wspierających kampanie reklamowe lub innych działań marketingowych skierowanych do klientów, opracowywaniem koncepcji kreatywnych dla grup produktów, opracowywaniem koncepcji kreatywnej dla nowego produktu do kanałów własnych, przygotowywaniem projektów programów lojalnościowych itp.
Tauron nie wyklucza, że w postępowaniu tym wybierze do współpracy więcej niż jedną agencję. Maksymalnie mają to być 4 firmy. Zawrze z nimi tzw. umowy ramowe na okres 12 miesięcy.
Budżet, który przeznacza na ten cel wynosi 2,45 mln zł netto (bez VAT).
Przetarg trwa do 18 marca br. Szczegóły tutaj.
Spółka chce rozpocząć współpracę z wybranymi firmami w maju br.
Obecnie obsługą reklamową Tauronu zajmują się agencje Czart, S4, Fabryka Idei i Unlimited wybrane do współpracy w przetargu jesienią 2018 roku.
Tauron szykuje się także do przetargu na obsługę mediową
Spółka Tauron Sprzedaż rozpoczęła także proces rozeznania rynku w związku z planowanym przetargiem na kompleksową obsługę w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach.
Docelowo ma zostać wybrana agencja, która zajmie się planowaniem i zarządzaniem kampaniami reklamowymi spółki, negocjowaniem cen zakupu mediów, ich zakupem, optymalizacją działań reklamowych, strategią mediową itp.
Na obecnym etapie zainteresowane agencje mają zadeklarować chęć udziału w planowanym przetargu mediowym - w tym celu muszą wypełnić specjalny formularz.
Mają na to czas do 24 lutego br. Firma nie podaje, kiedy zamierza rozpocząć właściwy przetarg mediowy.
Obecnie za obsługę mediową Tauronu odpowiadają agencje Starcom (Publicis Media) i ClickAd. Zostały wybrane w przetargu, który ruszył pod koniec 2018 roku, a został zakończony w lutym 2019 roku.
Umowę z nimi podpisano wówczas na rok, a wartość budżetu wynosiła 12,3 mln zł.
Tauron planuje w niedługim czasie rozpisać przetargi związane m.in. z obsługą jego kampanii w internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Dołącz do dyskusji: Ruszył przetarg na obsługę reklamową Tauronu. Będzie też na obsługę mediową