Ruszył przetarg na strategię marki Radom
Władze Radomia szukają firmy, która opracuje projekt i strategięmarki tego miasta na podstawie badań przeprowadzonych wcześniejwśród jego mieszkańców. W przetargu mogą brać udział agencje, którezrealizowały ostatnio co najmniej dwa takie przedsięwzięcia.
Ogłoszony przez władze Radomia przetarg dotyczy przeprowadzeniakompleksowych badań wizerunku tego miasta wśród jego mieszkańcóworaz opracowania na tej podstawie koncepcji, wizualizacji istrategii marki Radom. O zrealizowanie projektu z maksymalnymbudżetem w wysokości 260 tys. euro mogą ubiegać się firmy, które wciągu ostatnich trzech lat przeprowadziły co najmniej dwa podobneprzedsięwzięcia o wartości minimum 100 tys. zł. Władze Radomiawśród ofert złożonych do 16 lutego wybiorą najlepszą w ciągu dwóchmiesięcy.
Zwycięska firma będzie miała 120 dni na opracowanie marki tegomiasta, której prezentacja planowana jest na drugą połowę bieżącegoroku.
Dołącz do dyskusji: Ruszył przetarg na strategię marki Radom