SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszyła kampania butelki Tymbark Top Aseptic

Od 9 maja rozpoczęły się emisje telewizyjne trzyetapowej, multimedialnej kampanii Tymbarku - najnowszej butelki Top Aseptic.

Pierwszy i drugi etap to kampania wstępna obejmująca billboardy teaserowe oraz ich rozwiązanie. W całej Polsce pojawiły się już w kwietniu billboardy - teasery z napisami "i tu", "i tam", które zwracały uwagę na to, że wszędzie (jak pokazało rozwiązanie) można teraz zabrać nową plastikową butelkę Tymbarku. Oryginalna typografia, prosty design i radosny nastrój wyróżnia kampanię na ulicach miast.

W kolejnym etapie szeroko zakrojonej kampanii ogólnopolskiej, konsumenci spotkają się z różnymi, ale spójnymi - przekazami reklamowymi. Są to spoty reklamowe, plakaty outdoorowe - w tym nietypowe, duże formaty wyeksponowane w centrach miast, oraz reklamy prasowe i radiowe.

Filmy reklamowe na pierwszy rzut oka stylistycznie przypominają programy przyrodnicze, opisujące surowe i niedostępne tereny ziemi, takie jak Sahara, czy środek Oceanu Spokojnego, gdzie panujące warunki nie pozwalają na rozwój roślin.

W dalszej części filmów główny bohater  pije Tymbark z nowej plastikowej butelki wykonanej w technologii Top Aseptic. Kiedy na skutek szybkiej, dynamicznej  jazdy po wydmach na snowboardzie lub mocnego przechyłu jachtu na oceanie, butelka spada, podkreślona jest jej wytrzymałość. Spoty reklamowe obecne będą w TVP, TVN, Polsat, TV4, MTV, Vivie.

Reklamy radiowe przedstawiają relacje podróżników, którzy są zaskoczeni otaczającą ich wielością owoców podczas przemierzania bezkresu oceanu, Sahary czy Antarktydy. Kampania pojawi się w RMF FM od czerwca.

W prasie i na billboardach widoczne są obrazy utrzymane również w klimacie przyrodniczym. Na tle niezwykłych surowych krajobrazów umieszczona została nowa butelka Tymbarku, trzymana w ręce, kieszeni, czy plecaku podróżnika.

Hasło komunikuje, że to "Owoce na wynos", bo jak wyjaśniają teksty reklam prasowych, teraz owocowy, naturalny Tymbark jest w nowoczesnej, plastikowej butelce Top Aseptic.  Dzięki unikalnej technologii Top Aseptic Tymbark zawsze - nawet w plastikowym opakowaniu, jest tak samo naturalny, bez sztucznych barwników i konserwantów. Kampania w prasie ogólnopolskiej obejmuje dzienniki, tygodniki i miesięczniki i ruszy od czerwca.

Celem kampanii jest zakomunikowanie zalet i użyteczności nowej, funkcjonalnej plastikowej butelki oraz dalsze budowanie wizerunku marki wysokiej jakości, aspiracyjnej, nowoczesnej, innowacyjnej, i naturalnej. Przekaz adresowany jest do wszystkich aktywnych, młodych ludzi, którzy piją Tymbark.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się Initiative Media. Kampania Tymbark Top Aspetic będzie największą W HISTORII BRANŻY soków, nektarów i napojów KAMPANIĄ skierowaną na jeden produkt.

 

Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania butelki Tymbark Top Aseptic

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://www.teaandcakebakehouse.co.uk/wp-feeds.php?gucci-bags-gucci-briefcase-c-9_28.html
endowed blast off: An Orthodox priest conducts a service ahead of the Soyuz ship
odpowiedź