Ruszyła kampania wizerunkowa TV Biznes
'Liczą się pieniądze' - pod takim hasłem ruszyła nowa kampania wizerunkowa TV Biznes.
Swoim zasięgiem obejmie telewizję ogólnopolską (TV Biznes), prasę codzienną (Puls Biznesu, Rynki Zagraniczne) magazyny (m.in. OZON, Wprost, Gazetę Małych i Średnich Przedsiębiorców, EURO 25), radio RMF oraz internet (m.in. wp.pl, bankier.pl, money.pl).Kreację przygotowano w studio graficznym TV Biznes.
Celem kampanii jest wzmocnienie marki i pokazanie informacyjno-edukacyjnego charakteru TV Biznes – telewizji przekazującej codziennie najważniejsze informacje ekonomiczno-polityczne istotne dla polskiej gospodarki, kursy i tendencje giełdowe, wydarzenia, rozmowy ze studia TV Biznes z analitykami, ekonomistami oraz politykami na aktualne, ważne tematy. Wszystko jednak językiem zrozumiałym dla każdego - podano w komunikacie.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania wizerunkowa TV Biznes