Ruszyła miejska kampania obuwia Caterpillar
Wystartowała wizerunkowa kampania reklamowa obuwia Caterpillar. Akcję – prowadzoną w prasie, sklepach i na outdoorze – przygotowały firmy AmerSport i PRO Media House.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Caterpillar, marki obejmującej obuwie i akcesoria obuwnicze, podkreśla miejski styl jej modeli z kolekcji jesień – zima 2010. Akcja obejmuje prasę dla mężczyzn (m.in. „Logo”, „Men’s Heath”, „Top Gear”, „Kreator” – dodatek do „Playboya”), outdoor (billboardy, citylighty, frontlighty i nośniki na autobusach w Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Gdańsku) oraz działania w sklepach.
Kreację kampanii – zaplanowanej do końca roku – i zakup prasy na jej potrzeby przygotowała dystrybuująca produkty Caterpillar firma AmerSport, a za zakup outdooru odpowiada dom mediowy PRO Media House.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła miejska kampania obuwia Caterpillar