Ruszyła nowa edycja kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku”
Krajowa Unia Producentów Soków rozpoczęła szóstą odsłonę kampanii edukacyjnej „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. W tym roku hasło wzbogacono o stwierdzenie: „Owoc, warzywa lub sok”. Za realizację akcji odpowiadają agencje Michael Bridge Communication i Rebel Media.
Celem akcji jest promowanie i budowanie prawidłowych postaw żywieniowych wśród Polaków. Jak podkreśla KUPS, kampania ma szczególne znaczenie w obliczu ciągle zbyt niskiego spożycia owoców i warzyw w naszym kraju. Program bazuje na zaleceniach Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) oraz jest zgodny z zaleceniami Rady ds. Diety, Aktywności Fizycznej i Zdrowia przy Ministrze Zdrowia.
W szóstej edycji kampanii hasło „5 porcji zdrowia” zostało wzbogacone o slogan „Owoc, warzywo lub sok”, co ma zwrócić uwagę na fakt, że niezbędnym elementem dbałości o zdrowie jest spożywanie owoców i warzyw, a szklanka soku może być 1 z 5 zalecanych codziennie owocowo-warzywnych porcji. Podkreślona zostanie także rola opakowań soków - ich funkcjonalność, bezpieczeństwo i kwestie związane z ekologią.
W ramach kampanii realizowane będą szeroko zakrojone działania komunikacyjne w prasie, internecie i radiu oraz działania edukacyjne z udziałem ekspertów z zakresu zdrowia i prawidłowego odżywiania. Po raz kolejny w akcji wezmą udział coraz chętniej angażujący się w nią blogerzy.
Kampania „5 porcji warzyw, owoców lub soku” finansowana jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw oraz Sponsorów - członków KUPS. Za realizację działań komunikacyjnych odpowiada agencja Michael Bridge Communication, za kampanię mediową - Rebel Media.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła nowa edycja kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku”