Ruszyła promocja 'Echo miasta'
BTL, reklama radiowa i konkursy w gazecie - od 22 maja do końca czerwca potrwa promocja gazety bezpłatnej 'Echo Miasta'.
Celem działań jest wzmocnienie wizerunku gazety i zwiększenie świadomości marki. Działania są realizowane równolegle we wszystkich miastach, w których ukazuje się „Echo Miasta”.
Działania rozpoczęły się od akcji „Siadam i czytam” (na chodnikach w różnych punktach miast można spotkać osoby siedzące na krzesłach i z zainteresowaniem czytające „Echo Miasta”), która potrwa trzy tygodnie, a następnie od 12 czerwca będzie realizowana, również przez trzy tygodnie, akcja „Transparent” (na przejściach dla pieszych pojawią się osoby rozwijające transparent „Echo Miasta. Niecodzienna gazeta!”). Akcje BTL będą prowadzone w dniach dystrybucji gazety: poniedziałek i czwartek, w godzinach od 7.00 do 11.00.
Równolegle w tych samych dniach w godzinach porannych (od 6.30 do 9.30) w największych regionalnych rozgłośniach radiowych emitowane są spoty - przygotowane oddzielnie dla każdej z akcji - promujące gazetę i nawiązujące do realizowanych akcji BTL. W Warszawie spoty są emitowane na antenie rozgłośni Eska - Warszawa; Pogoda 100,1 FM Złote Przeboje, Radio Kolor, Radio dla Ciebie; w Łodzi - Eska - Łodź; 101,3 FM Złote Przeboje; w Katowicach - Eska - Katowice; Karolina Złote Przeboje; w Krakowie - RMF Maxxx; Wanda 92,5 FM Złote Przeboje; w Gdańsku - Radio Gdańsk; Trefl 103 i 99,2 Złote Przeboje; we Wrocławiu - Eska Wrocław; Kolor 90,4 FM Złote Przeboje, w Poznaniu - Eska Poznań;88,4 FM Złote Przeboje.
Redakcje „Echa Miasta” organizują konkursy dla czytelników związane z akcjami promocyjnymi.
Działania BTL realizowane są przez Great Open House, reklamę radiową przygotowała agencja Young&Rubicam, a media zaplanowało mediaedge:cia.
Wydawcą bezpłatnej gazety miejskiej „Echo Miasta” jest spółka Media4mat, której głównym udziałowcem jest grupa Polskapresse. W tygodniu wydanych jest 14 edycji „Echa Miasta”. Gazeta ukazuje się w każdy poniedziałek i czwartek w 7 głównych miastach Polski (Warszawa, Katowice, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk i Łódź).
Dołącz do dyskusji: Ruszyła promocja 'Echo miasta'