Ruszyła promocja polskiej gospodarki
W połowie października ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna"Święto polskiego produktu". Organizatorem akcji jest FundacjaDajesz Pracę PL. Kreację opracowała agencja DEMO EffectiveLaunching, która od lat wspiera i doradza Fundacji na poziomiestrategii komunikacji.
Celem kampanii "Święto polskiego produktu" jest umacnianie ideipatriotyzmu konsumenckiego oraz promowanie odpowiedzialnegobiznesu. Poprzez akcję Fundacja i DEMO przypominają Polakom, abypodczas codziennych zakupów zwracali większą uwagę na polskiepochodzenie artykułów oraz pomagają w identyfikacji rodzimychproduktów. Kampania potrwa do 15 listopada.
Jednocześnie od połowy października Fundacja Dajesz Pracę PL.wzmaga poszukiwania polskich producentów, których w roku 2008zaprosi do stworzenia "Drużyny Polskiego Produktu" - kolekcjinajwybitniejszych polskich marek, o największych sukcesachkrajowych i zagranicznych.
Layouty skierowane do polskich producentów zobaczyć można wpatronujących przedsięwzięciu tytułach prasy branżowej: Handel,Magazyn Handlowiec, Wiadomości Handlowe, Poradnik Handlowca, ŻycieHandlowe, Cukiernictwo i Piekarstwo, Magazyn Przemysłu Mięsnegooraz Papierniczy Świat. Kampanię promują też spoty radiowe.Emitowane są od połowy października na antenie programu trzeciegoPolskiego Radia, jak również w jego regionalnych rozgłośniachskupionych w grupie Audytorium 17 oraz w radiu Playnet.
Patronat nad Projektem sprawują: Echo Miasta, Przegląd Sportowy,Życie Warszawy, Dziennik Zachodni oraz Gazeta Pomorska, a takżeserwis Kariera.com.pl.
W teamie DEMO obsługującym Fundację Dajesz Pracę PL, pracują:Piotr Czech - account manager, Piotr "Kangur" Olszewski - artdirector oraz Marcel Adamowicz - copywriter.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła promocja polskiej gospodarki