Ruszyła strona mrozonki.org
Uruchomiona została oficjalna strona kampanii 'Mrożonki Pełne Natury'.Strona WWW ma charakter informacyjny.
Zgromadzono na niej wiele praktycznych informacji na temat mrożonek oraz zasad racjonalnego, urozmaiconego odżywiania. Na witrynie opublikowano m.in. najnowsze badania OBOP dotyczące wiedzy Polaków na temat mrożonych warzyw i owoców. Internauci znajdą tutaj także cenne, bo poparte wiedza naukową, informacje na temat historii oraz zalet mrożenia a także wartości odżywczych mrożonek.
Z myślą o konsumentach mrożonych warzyw i owoców uruchomiono dział porad eksperckich. Można tutaj znaleźć cenne informacje dotyczące najważniejszych zasad kupowania, przechowywania i przygotowywania mrożonych warzyw i owoców.
Dla smakoszy przygotowano kilka interesujących przepisów sygnowanych przez Tessę Capponi - Borawską, autorkę popularnych książek kulinarnych i gospodarza programu „Tessa w domu” emitowanego na antenie TVN Style.
Uruchomienie strony internetowej otwiera akcję informacyjno-promocyjną, której oficjalna inauguracja miała miejsce 27 kwietnia 2006 r. „Mrożonki Pełne Natury” to współfinansowana ze środków Unii Europejskiej i Rzeczpospolitej Polskiej ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna. Jej celem jest informowanie o zaletach mrożonych warzyw i owoców oraz właściwych sposobach ich przygotowywania i przechowywania.
W ramach kampanii opublikowany zostanie 32-stronnicowy poradnik edukacyjny na temat mrożonek. Jesienią planowane jest też rozpoczęcie kampanii promocyjno-informacyjnej w prasie. Zorganizowane zostaną także 2 duże, otwarte dla konsumentów eventy: Wielki Test Konsumencki planowany na koniec sierpnia oraz Festiwal Mrożonek, który odbędzie się w styczniu 2007 r.
Za zawartość merytoryczną strony odpowiada agencja OnBoard PR, za kreację RedCut Workshop.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła strona mrozonki.org