Ruszyły OKazje.rp.pl - zakupy grupowe od Presspubliki
Presspublica uruchomiła swój serwis zakupów grupowych OKazje.rp.pl. To kolejny wydawca prasowy wchodzący w segment social shoppingu.
OKazje.rp.pl działają na zasadach typowych dla serwisów zakupów grupowych: na stronie prezentowane są oferty usług i produktów, z których można skorzystać z dużymi zniżkami, przekraczającymi nawet 50 proc., jeżeli zadeklaruje to odpowiednio wielu użytkowników. Pierwsze oferty będą prezentowane w serwisie przez ponad dwie doby. Na razie witryna pokazuje usługi dla mieszkańców Warszawy i okolic (masaż w stołecznym salonie) oraz osób z całej Polski (pobyt w apartamencie w Szklarskiej Porębie). Zalogowani użytkownicy będą zapewne otrzymywać regularnie newslettery z bieżącymi ofertami.
„Chcemy, aby ten serwis był elitarnym klubem zrzeszającym czytelników naszych tytułów, sympatyków oraz wszystkich poszukujących najlepszych w swojej klasie produktów i usług ze znakiem jakości OKazji ‘Rzeczpospolitej’” - deklarują w serwisie jego twórcy.
Uruchamiając OKazje.rp.pl, Presspublika wchodzi w segment internetowych zakupów grupowych jako kolejne wydawnictwo związane przede wszystkim z prasą. W lipcu swój serwis KlubOkazji.pl udostępnił Ringier Axel Springer Polska (więcej o tej stronie), a w czerwcu Agora ruszyła z HappyDay.pl (więcej o tym serwisie). Natomiast już od grudnia ub.r. Media Regionalne prowadzą stronę Sweetdeal.pl (więcej na ten temat).
Swoje serwisy social shoppingowe mają też Allegro (Citeam.pl - więcej o nim) i - od niedawna - o2.pl (Ruszaj.pl - więcej). Do uruchomienia takiej strony przygotowuje się też Onet (więcej o tych planach).
Zdecydowanym liderem polskiego segmentu zakupów grupowych pozostaje Groupon, który w czerwcu br. miał ok. 4,4 mln użytkowników (zobacz szczegółowe wyniki Megapanelu PBI/Gemius).
Dołącz do dyskusji: Ruszyły OKazje.rp.pl - zakupy grupowe od Presspubliki