RWE Polska zmienia nazwę na innogy Polska - nowe logo i reklamy
Firma RWE Polska z początkiem września zmienia nazwę na innogy Polska, wprowadza nowe logo i planuje kampanię pod hasłem „Miło Cię widzieć”.
W piątek, 2 września firma RWE Polska zmieni nazwę na innogy Polska, a RWE Stoen Operator - na innogy Stoen Operator. By przedstawić nową markę, RWE rozpoczyna kampanię pod hasłem „Miło Cię Widzieć”. Firma chce się podzielić dobrą energią z warszawiakami oraz zachęcić ich do wspólnego celebrowania wyjątkowych wydarzeń, które wspiera przez całe lato. Dlatego hasłem w centrum stolicy zachęca wszystkich, aby w wielkomiejskim gwarze choć na chwilę zatrzymać się i powiedzieć bliskiej osobie lub nieznajomemu napotkanemu na ulicy „Miło Cię widzieć”.
„Miło Cię widzieć” to hasło, które towarzyszy firmie od kilku lat. RWE, wspólnie z Muzeum Neonów, w 2014 było inicjatorem konkursu na nowy neon w Warszawie. Projekt neonu Mariusza Lewczyka z hasłem „Miło Cię widzieć” został wybrany przez mieszkańców Warszawy, a następnie wyprodukowany i zainstalowany przez RWE na Moście Gdańskim. Od tego momentu wpisał się na stałe w DNA firmy RWE.
- Hasło „Miło Cię widzieć” stało się wyrazem naszego podejścia do klientów, sympatii do Warszawy. Zdecydowaliśmy, że stanie się również hasłem kampanii, promującej naszą nową markę - mówi Janusz Moroz, członek zarządu RWE ds. handlu. - Wierzymy, że energia to coś więcej. To ona napędza nas przecież do działania. Dlatego pragniemy podzielić się nią z mieszkańcami Warszawy, stworzyć platformę przepływu dobrej energii, zarazić mieszkańców stolicy entuzjazmem i pokazać, co nas łączy, co wywołuje uśmiech na twarzy, jak dobrze jest być blisko. Chcemy tworzyć okazje do spotkań, do bycia razem. Chcemy zachęcić Warszawiaków do mówienia sobie częściej ‘Miło Cię widzieć’. Wierzymy, że dobrą energią zarazimy wszystkich - dodaje Moroz.
Pierwszym działaniem w ramach kampanii będzie symboliczne przeniesienie neonu „Miło Cię widzieć” z Mostu Gdańskiego do centrum Warszawy. Wydarzy się to dzięki zamieszczeniu wielkoformatowego transparentu w centrum miasta, na którym RWE hasłem tym będzie witać mieszkańców Warszawy.
RWE planuje dodatkowo cykl aktywności, które będą pokazywać dobrą energie w mieście. Ich szczegółów na obecnym etapie nie podaje.
Jesienna kampania reklamowa obejmie prasę, nośniki outdoorowe oraz internet. Nie podano dokładnego terminu startu akcji ani nazwy agencji, która ją przygotowuje.
Dołącz do dyskusji: RWE Polska zmienia nazwę na innogy Polska - nowe logo i reklamy