Ryan Reynolds w nowatorski sposób przywraca serial „ALF” do życia
ALF to krnąbrny kosmita, jego imię to akronim, a teraz ponownie wraca na Ziemię. „ALF”, czyli ikoniczny sitcom z końca lat 80., wkracza do świata streamingu, a główny bohater stanie się sprzedawcą. Zostanie przywrócony do życia w serii bloków reklamowych, które pojawią się na Maximum Effort Channel Ryana Reynoldsa.
Kanał Maximum Effort Reynoldsa jest dostępny na platformach streamingowych, takich jak Fubo, Freevee i Tubi. Firma Maximum Efforts nabyła prawa do kultowego sitcomu z lat 80., opowiadającego losy rodziny Tanner, która przyjmuje pod dach futrzastego kosmitę uwielbiającego (jeść) koty. Maximum Effort będzie emitować odcinki serialu, jednocześnie dodając do nich nowe sponsorowane segmenty, które będą nosić nazwę „Maximum Moments”. Firma Maximum Effort współpracowała z twórcą serialu, Paulem Fusco i Shout! Studio, zajmującym się tworzeniem reklam.
Nowe zadanie ALFA
Bloki reklamowe będą promować takie usługi, jakie oferuje Mint Mobile, czyli firma, której właścicielem był Reynolds, zanim sprzedał ją T-Mobile. ALF będzie również sprzedawać dzwonki do drzwi firmy Ring, ofertę HMS i Fubo. Sponsorowane wstawki zadebiutują podczas premiery „ALFA” w programie Maximum Effort 29 lipca br. Wydarzenie zostanie uświetnione maratonem „ALFA”, nazwanym „Caturday” na cześć zwyczajów ALFA związanych z jedzeniem kotów. Koty na planecie Melmac były jego głównym posiłkiem, co stanowiło element kontrowersji w fabule sitcomu.
Oświadczenie Ryana Reynoldsa
O nowym przedsięwzięciu aktor i producent, Ryan Reynolds powiedział: „W Maximum Effort, uwielbiamy podejmować ryzyko i zacierać granice między serialami a reklamą, ponieważ wierzymy, że oba te elementy mogą być równie zabawne”. Dodał, że: „oprócz irracjonalnej miłości do ALFA, jednym z powodów, dla których udzieliliśmy licencji na ten program, było właśnie to, że Paul i Shout! Studio oraz nasi nieustraszeni partnerzy marki chcieli spiskować z nami, aby przywrócić ALFA do życia, co nas bardzo cieszy”.
Połączenie reklamy i serialu w tak płynny sposób jest z pewnością nowatorskim rozwiązaniem. Zamiana blisko 40-letniego serialu na reklamę takich produktów, jak wideodomofony i telefony komórkowe, nie jest wyborem oczywistym. Ale może właśnie do tego zmierza The Maximum Effort Channel. Kanał wystartował w czerwcu. Zawiera treści stworzone przez samego Reynoldsa, w tym serię, w której czyta widzom bajki na dobranoc.
W Polsce serial „ALF” dostępny jest na platformie HBO Max.
Dołącz do dyskusji: Ryan Reynolds w nowatorski sposób przywraca serial „ALF” do życia