SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rybnik zapłaci 370 tys. zł za obecność w drugim sezonie „Diagnozy”

369 tys. zł brutto kosztuje władze Rybnika umiejscowienie akcji drugiego sezonu serialu „Diagnoza” nadawanego w TVN. Tyle samo zapłaciły w poprzednim sezonie.

"Diagnoza", fot. TVN

W związku z tym, że TVN postanowił kontynuować emisję serialu „Diagnoza”, który zadebiutował na antenie tej stacji jesienią ub.r., władze Rybnika ogłosiły pod koniec ub.r. przetarg na promocję tego miasta poprzez jego lokowanie jako produktu turystycznego w serialu fabularnym.

W odpowiedzi na przetarg wpłynęły dwie oferty: od TVN Media z ceną 369 tys. zł brutto oraz od firmy pod nazwą Paweł Chmielewski „Chmielu 3.0” z ceną 360 tys. zł brutto. Drugi oferent ostatecznie wycofał się z realizacji zlecenia, zaś oferta TVN Media otrzymała maksymalną ocenę 100 pkt.

Zgodnie z zawartą umową serial ma liczyć minimum 12 odcinków, po min. 40 minut każdy. Promocja miasta ma odbywać się przez pokazywanie jego architektury oraz charakterystycznych miejsc w ujęciach plenerowych (tzw. establishe, czyli ujęcie plenerowe przedzielające sceny lub w trakcie trwania sceny). W trakcie całego sezonu serialu ma paść minimum 6 wskazań słownych „Rybnik” - w pozytywnym lub neutralnym kontekście.

Jest to już druga umowa Rybnika z TVN Media - pierwsza była zawarta w związku z pierwszym sezonem serialu „Diagnoza”. Jego akcja toczyła się w szpitalu w Rybniku.

W nowym sezonie tego serialu, który już wkrótce pojawi się na antenie TVN pojawią się nowe tajemnice i wątek kryminalny, a do obsady dołączą Jan Englert i Łukasz Simlat.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Dołącz do dyskusji: Rybnik zapłaci 370 tys. zł za obecność w drugim sezonie „Diagnozy”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl