"Ryczałty Peugeot - nic Cię nie zaskoczy"
Do 26 kwietnia potrwa kampania reklamowa Serwisu Peugeot skierowana do posiadaczy Peugeot oraz potencjalnych klientów tej marki
Do 26 kwietnia potrwa kampania reklamowa Serwisu Peugeot skierowana do posiadaczy Peugeot oraz potencjalnych klientów tej marki. Celem kampanii, która wystartowała 14 kwietnia jest wzbudzenie zainteresowania ofertą serwisową Ryczałty Peugeot. W kampanii wykorzystano: prasę (Gazeta Wyborcza, Super Express, prasa lokalna) i radio (PR1, PR3, RMF FM). Kampanię przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG New Europe, a zakupem i planowaniem mediów zajął się Brand & Media (OMD).
Oferta Ryczałty Peugeot to stałe ceny na podstawowe usługi oferowane przez autoryzowane serwisy Peugeot. Jednym słowem, wybierając serwis Peugeot unikniesz przykrych niespodzianek, ponieważ "z góry wiesz, ile zapłacisz". Ta właśnie myśl została wykorzystana podczas pracy nad reklamą prasową i radiową. Ogłoszenie prasowe przedstawia magiczny cylinder i wychodzącą z niego trąbę słonia. Obok widzimy hasło: "Niespodzianki? To nie u nas."
W reklamie radiowej słyszymy szybkie bicie serca, a następnie niepewny głos przerażonego klienta: "No więc... ile płacę?" Po chwili lektor zachęca wszystkich tych, którzy boją się przykrych niespodzianek, aby następnym razem wybrali autoryzowany serwis Peugeot. Tu "z góry wiesz, ile zapłacisz".
Serwisy Peugeot otrzymały także komplet materiałów promocyjnych.
Dyrektor kreatywny: Jacek Maciejewski
Dyrektor artystyczny: Mariusz Bruchacki
Copywriter
Wojtek Zmysłowski
Przedstawiciel klienta:
Dorota Kozłowska
Przedstawiciele agencji:
Tomasz Broda, Piotr Kolejwa, Katarzyna Szmidt -Imbierowicz
Dołącz do dyskusji: "Ryczałty Peugeot - nic Cię nie zaskoczy"