SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rynek miesięczników o zdrowiu

W październiku 2009 liderem sprzedaży wśród miesięczników o zdrowiu była  "Vita - Magazyn o Zdrowiu" (Edipresse Polska), która jednocześnie zanotowała największy spadek w tym segmencie.

Sprzedaż ogółem "Vita - Magazyn o Zdrowiu" w październiku 2009 wyniosła 76 647 egz. i była o 27 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął miesięcznik  "Samo Zdrowie" (Burda Media Polska), który sprzedał się w ilości 67 367 egz. (spadek o 5 proc.). 

październik

 
2009 2008
ZKDP Sprzedaż ogółem
Vita - Magazyn o Zdrowiu 76 647 104 408
Samo Zdrowie 67 367 71 477
Super Linia 41 302 42 609
Zdrowie 40 275 51 779
Żyjmy Dłużej 26 065 31 384


 

Dołącz do dyskusji: Rynek miesięczników o zdrowiu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl