S4 dla Exide na Rosję i Ukrainę
Agencja Reklamowa S4 Ukraine przygotowała program motywacyjny dlaprzedstawicieli handlowych oraz materiały POS dla marki Exide.Rozpoczynająca się kampania reklamowa ma na celu wzmocnieniepozycji firmy na rynkach: ukraińskim oraz rosyjskim.
Działania promujące Exide potrwają do lutego 2008 roku. Programmotywacyjny ma wpłynąć na zwiększenie sprzedaży wytwarzanych przezfirmę akumulatorów. Jest on premiowany punktami, które upoważniająpóźniej do odbioru wybranych zakupów w sieci Eldorado, a najlepszysprzedawca zostanie nagrodzony wycieczką do Egiptu. Pozaopracowaniem mechanizmu oraz nadzorem nad tym programem, S4przygotowało również materiały POS na potrzeby tej akcji.
W działania dla Exide ze strony Agencji zaangażowani są:Nadezhda Panichkova - account manager, strategię działańprzygotował Yuriy Yudenko - strategic planning director, a kreacjęzespół kierowany przez Michaela Heidtmana - creative directora,składający się z Andreya Malyarenko - art directora, EkaterinyKornienko - senior designera oraz Anny Pochtarenko - seniorcopywritera.
Dołącz do dyskusji: S4 dla Exide na Rosję i Ukrainę