Saatchi & Saatchi wzmacnia wizerunek Toyoty Corolli
Saatchi & Saatchi Poland jest autorem przygotowanej dla Toyoty Motor Poland telewizyjnej kampanii wizerunkowej Toyoty Corolli
"Toyota Corolla - po prostu niezawodna" to hasło trwającej od początku listopada br. kampanii reklamowej samochodów osobowych marki Corolla. Jest to drugi etap ogólnopolskiej akcji reklamowej mającej na celu utrwalenie i wzmocnienie wizerunku Corolli jako samochodu bezusterkowego. Telewizyjny spot "Demolition Man" prezentuje chłopca, który przy pomocy młotka jest w stanie zniszczyć wszystko oprócz miniaturowej Toyoty Corolli. Natomiast emitowana w ramach pierwszego etapu kampanii między styczniem a marcem br. reklama "Klucze" podkreślała, że właściciele Corolli mogą zapomnieć o wszelkich naprawach swoich samochodów.
Grupą docelową działań reklamowych są osoby w wieku 30+, które bardzo starannie dokonują wyboru nowego samochodu. Podejmując decyzję kierują się zarówno argumentami racjonalnymi, jak i emocjami i chcą mieć pewność, że kupują najlepszy dostępny model.
Kampania prowadzona jest na antenie pierwszego i drugiego programu telewizji publicznej oraz TVN i TVN7. Za stronę kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Poland. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Zenith Media. Kampania potrwa do końca grudnia.
Dołącz do dyskusji: Saatchi & Saatchi wzmacnia wizerunek Toyoty Corolli