Polskie agencje z nagrodami SABRE Awards 2020
W tegorocznej edycji branżowych nagród SABRE Awards 2020 nagrodzono polskie projekty autorstwa agencji: MSL, Public Dialog i El Padre, Walk PR, Warsaw Creatives, Walk with David, MJCC, Grayling Poland, Clue PR, Vision Group. Wyróżnienia Agencji Roku i Dekady trafiły do Hill+Knowlton Strategies.
Hill+Knowlton Strategies zdobyła tytuł Agencji Dekady oraz Agencji Roku 2020 w regionie Pan-EMEA podczas ceremonii EMEA SABRE Awards 2020. H+K uzyskała tytuł Agencji Roku 2020 w regionie Pan-EMEA po raz czwarty w ciągu ostatnich pięciu lat, a także została uznana za Agencję Dekady w regionie EMEA.
W kategorii Baltic wyróżniono trzy kampanie z Polski. Public Dialog El Padre otrzymały nagrodę za kampanię "Mali ratownicy" dla Volkswagen Group Poland. MSL Poland nagrodzono za projekt „Death Stranding weather forecast” stworzony dla Sony Interactive Entertainment Poland.
Również w kategorii Baltic agencje Walk PR, Warsaw Creatives, Walk with David wyróżniono za akcję #createthepath dla marki CUPRA.
Kampania „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana przez MSL dla ArcelorMittal Poland, zdobyła statuetkę w kategorii „Chemicals & Industrials”.
W kategorii "Food Service" nagrodę otrzymała agencja MJCC za realizację dla McDonald’s.
Kampania “Levelling the Playing Field in the Taxi Market" agencji Grayling dla Free Now otrzymała nagrodę w kategorii "Transport i Logistyka".
W kategorii "Healthcare Providers" nagrodzono Clue PR za projekt dla Fundacji Spełnionych Marzeń. Agencję Vision Group nagrodzono w kategorii "Government Agencies" za kampanię dla Fundacji Kulskich.
Ceremonia rozdania nagród EMEA SABRE Awards 2020 organizowana jest przez PRovoke Media (dawniej Holmes Report).
Dołącz do dyskusji: Polskie agencje z nagrodami SABRE Awards 2020