Safari i przeglądarka Androida tracą na urządzeniach mobilnych, w górę Chrome i Opera Mini
Safari - zdecydowanie najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w marcu br. spadek udziału w rynku. Straciła także przeglądarka Androida i Internet Explorer, a zyskały mobilna odsłona Chrome i Opera Mini.
Z danych Net Applications wynika, że w kwietniu br. Safari miała 51,77 proc. udziału w rynku - o 2,14 pkt. proc. mniej niż w marcu.
W tym samym czasie zmalał także udział znajdującej się na drugim miejscu przeglądarki wbudowanej w system Android (z 23,44 proc. do 22,56 proc.) oraz piątego w zestawieniu Internet Explorera (z 2,31 proc. do 2,26 proc.).
Wzrost zanotowała natomiast trzecia w rankingu mobilna odsłona przeglądarki Google Chrome (z 12,94 proc. do 14,4 proc.) oraz czwarta Opera Mini (z 3,51 proc. do 5,05 proc.).
Dołącz do dyskusji: Safari i przeglądarka Androida tracą na urządzeniach mobilnych, w górę Chrome i Opera Mini