Saleta twarzą Unibetu
Przemysław Saleta podpisał umowę reklamową z firmą Unibet (London) Ltd.
Saleta został Ambasadorem Marki Unibet, a jego wizerunek wykorzystany zostanie w prowadzonych przez firmę kampaniach reklamowych w prasie, internecie, reklamie zewnętrznej oraz w materiałach BTL.
Ponadto Saleta został ekspertem bokserskim firmy i jego teksty publikowane na stronie http://www.unibet.com/ pomagać będą klientom w obstawianiu walk bokserskich, na które Unibet robić będzie zakłady.
Koordynacją wszystkich działań wynikających z kontraktu zajmuje się agencja Polish Sport Promotion (PSP), która niedawno podpisała umowę na kompleksową obsługę PR Unibetu. Agencja odpowiedzialna jest m.in. za opracowanie i realizację strategii komunikacyjnej firmy w Polsce, relacje z mediami, e-PR, organizację eventów oraz doradztwo marketingowe.
Dołącz do dyskusji: Saleta twarzą Unibetu