SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Samsung Galaxy S II reklamowany jako „wyrazisty, szybki, smukły”

W telewizji, prasie i internecie startuje kampania reklamowa telefonu Samsung Galaxy S II. Akcję przygotowały firmy Cheil, Next Innovation, Starcom i Euro RSCG Sensors.

Kampania Samsunga Galaxy S II w prosty sposób podkreśla najważniejsze funkcje tego modelu. Przekaz oparty na haśle „wyrazisty, szybki, smukły” informuje, że telefon ma dwurdzeniowy procesor 1,2 GHz, wyświetlacz Super AMOLED Plus o przekątnej 4,3 cala, system operacyjny Android w wersji 2.3 oraz interfejs użytkownika TouchWiz 4.0.

>>> Samsung Galaxy S II – zobacz szczegółowy opis



>>> Polska premiera Samsunga Galaxy S II z Brodką i Egurrolą – zobacz zdjęcia

Akcja od początku czerwca jest prowadzona w telewizji (dwie wersje spotów 30-sekunowych), prasie oraz internecie. Natomiast w połowie miesiąca kampania obejmie outdoor (nośniki w dużych miastach oraz kurortach nadmorskich i górskich). Ponadto rozpocznie się drugi etap działań - z udziałem Moniki Brodki i Agustina Egurroli, którzy są polskimi ambasadorami Samsunga Galaxy S II (więcej na ten temat).

Ponadto prowadzone są działania BTL w formie Samsung Mobile Live, którym towarzyszą reklamy radiowe. W ramach tego projektu największe polskie miasta odwiedzi interaktywna ekspozycja pozwalająca bezpośrednio zapoznać się z najnowszymi tabletami i smartfonami firmy Samsung, w tym Samsung Galaxy S II.

Adaptacją reklam telewizyjnych zajęła się agencja Cheil, reklamy internetowe przygotowała agencja Next Innovation, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działania PR prowadzi agencja Euro RSCG Sensors.

Dołącz do dyskusji: Samsung Galaxy S II reklamowany jako „wyrazisty, szybki, smukły”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl