Samsung promuje „drukarki swojego pańcia”
Pod hasłem „Drukarka swojego pańcia” rusza kampania drukarek Samsung. Akcję producent przygotował wspólnie z firmami Focus Advantage i Euro RSCG Sensors.
W ramach kampanii „Drukarka swojego pańcia” każdy właściciel drukarki Samsung będzie mógł na stronie drukarki.samsung.pl zamówić naklejkę, która najlepiej odda styl tej osoby i dopasuje sprzęt do wystroju wnętrza. W serwisie oprócz skorzystania z gotowych wzorów można zaprojektować własną nalepkę, a także wziąć udział w konkursie, w którym autorzy najlepszych projektów wygrają netbooki, dyski zewnętrzne i drukarki marki Samsung. Promocją – zaplanowaną na 3 miesiące – są objęte następujących modele drukarek Samsung: ML-1660, ML-1665, ML-1860, ML-1865, SCX-3200, SCX-3205, CLP-320, CLP-325, CLP-320N, CLP-325W, CLX-3185, CLX-3185N.
Akcję będą wspierać działania reklamowe obejmujące punkty sprzedaży sprzętu IT marki Samsung, materiały POS, komunikator GaduGadu i magazyn „Bravo”. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Focus Advantage, zakupem mediów Samsung zajął się we własnym zakresie, a za działania PR odpowiada agencja Euro RSCG Sensors.
Dołącz do dyskusji: Samsung promuje „drukarki swojego pańcia”