Samsung w kampanii wykorzystuje reklamę konwersacyjną
Agencja mediowa Starcom (Publicis Groupe) nawiązała współpracę z firmą Cavai, aby wprowadzić nowe rozwiązanie w kampaniach dla firmy Samsung. Banery konwersacyjne zostały wykorzystane w działaniach informujących o nowych modelach smartfonów Samsung serii Galaxy S21 5G.
Celem tego rozwiązania jest lepsze zainteresowanie klientów marką, a także przyciągnięcie oraz utrzymanie ich uwagi.
- Stale szukamy najlepszych rozwiązań w obszarze mediów i dążymy do wprowadzania innowacji w komunikacji, które przynoszą naszym klientom najlepsze korzyści biznesowe. Rozmowa to naturalny sposób interakcji. Za pośrednictwem banerów konwersacyjnych zapraszamy potencjalnych nabywców do rozpoczęcia dialogu z marką i lepszego jej poznania – mówi Maciej Brzozowski, content partnership manager w Starcom.
Reklama konwersacyjna to połączenie chatbota i reklamy display, które naśladuje naturalny sposób komunikowania się ludzi – rozmowę, stawiając na pierwszym miejscu doświadczenie konsumenta. Dostarcza informacji, przyciąga uwagę potencjalnego klienta i indywidualnie go angażuje. Formą tej reklamy są banery konwersacyjne, które zachęcając użytkownika do dialogu tworzą nowy sposób kontaktu z marką.
- Jesteśmy bardzo entuzjastycznie nastawieni do naszej współpracy z agencją mediową Starcom i klientem Samsung. Tego typu reklamy konwersacyjne są pierwszymi w Polsce. Dzięki atrakcyjnej szacie graficznej i rozbudowanym funkcjonalnościom, umożliwiają klientom bezpośrednią interakcję z marką, która ich interesuje. Starcom i Samsung są doskonałym przykładem na to, że marki mogą wykorzystać reklamę konwersacyjną w celu zbudowania wartościowych cyfrowych interakcji z klientami, szczególnie w erze COVID - mówi Jim Lindholm, commercial director firmy Cavai na Finlandię i Europę Wschodnią o współpracy:
Dołącz do dyskusji: Samsung w kampanii wykorzystuje reklamę konwersacyjną