SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

San Markos dla Devi w 23 krajach

Po raz pierwszy w historii firma DEVI powierzyła przygotowaniemiędzynarodowej kampanii polskiej agencji - San Markos. Agencjazdobyła budżet w wyniku przetargu.

Głównym celem kampanii jest przekonanie potencjalnych klientów,że koszty eksploatacyjne ogrzewania podłogowego DEVI są niższe, niżsię powszechnie uważa. Ponadto, instalacja systemów Devi, dziękiwykorzystaniu specjalnych mat, jest wyjątkowo prosta. Celempodjętych działań jest również odświeżenie wizerunku marki.

Zadaniem San Markos było opracowanie odpowiedniego przekazuskierowanego do dwóch różnych grup docelowych - klientów iinstalatorów.

Głównym narzędziem wykorzystywanym w kampanii jest prasa.Autorem zdjęć wykorzystanych do materiałów reklamowych jest RobertSobociński.

Obecnie trwają prace nad kolejną odsłoną międzynarodowejkampanii.


DEVI, firma należąca do Grupy Danfoss, jest jednym znajwiększych producentów ogrzewania podłogowego na świecie. Obecniema 35 proc. udziałów w rynku europejskim (w Polsce 30 procent) i24 proc. w rynku światowym.

Dołącz do dyskusji: San Markos dla Devi w 23 krajach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl